faq

Często Zadawane Pytania (FAQ)

    Nawigacja w sklepie mgsa.pl jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu:
  • 1. Możesz przeglądać główne menu kategorii i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.
  • 2. Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony.
  • 3. Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z prawej strony sklepu. Filtry pozwalają odnaleźć artykuły w określonym kolorze, deseniu, rozmiarze lub cenie.

Tak, zamówienie w sklepie mgsa.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

Paczkomaty InPost 

Koszt dostawy: 15,99 PLN
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

Kurier DPD 
Koszt dostawy: 14,99 PLN, lub 19,99 PLN za pobraniem
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

Poczta Polska – Kurier
Koszt dostawy: 10,99 PLN, lub 13,99 PLN za pobraniem 
Czas dostawy: 1-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie Recman.pl dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk “Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane, a Ty zostaniesz: a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę platności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (cashbill); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym zamówienie c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej InPost, DPD lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy który wybrałeś, informacje znajdziesz:

a) wpisując numer paczki, podany w wiadomości e-mail na stronie InPost inpost.pl/sledzenie-przesylek
b) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie DPD tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
c) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej sledzenie.poczta-polska.pl

Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego

Do przesyłki zawsze dołączamy podsumowanie zamówienia oraz “Dokument zwrotu” towaru.

a. płatność przelewem on-line (Cashbill);

b. płatność przelewem tradycyjnym;

c. płatność przy odbiorze;

ad.a Płatności online wykonywane pośrednictwem Cashbill. Dzięki szybkim płatnościom Cashbill zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób, dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności dotrą zawsze do odbiorcy.

ad.b Płatność przelewem tradycyjnym umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Możesz to uczynić wpisując dane przelewu podane w e-mailu potwierdzającym zamówienie bezpośrednio na stronie internetowej swojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.

ad.c Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera lub listonosza. 

Nasza Lokalizacja

ul. Polna 21, 08-400 Górki, Polska

+48 811 411 070
+48 506 937 625

Szybka Pomoc

Możesz zapytać o wszystko, co chcesz wiedzieć na temat naszych produktów

Wyślij Wiadomość