FAQ
Wszystko co chciałbyś o nas wiedzieć 🙂
1. ZAMÓWIENIE PRODUKTU
- Nawigacja w sklepie mgsa.pl jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu:
- 1. Możesz przeglądać główne menu kategorii i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.
- 2. Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony.
- 3. Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z prawej strony sklepu. Filtry pozwalają odnaleźć artykuły w określonym kolorze, deseniu, rozmiarze lub cenie.
Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku “DODAJ DO KOSZYKA”.
Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Tak, zamówienie w sklepie mgsa.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.
Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał “szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie Recman.pl dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk “Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane, a Ty zostaniesz: a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę platności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (cashbill); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym zamówienie c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
3. DOSTAWA
Paczkomaty InPost
Koszt dostawy: 15,99 PLN
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Kurier DPD
Koszt dostawy: 14,99 PLN, lub 19,99 PLN za pobraniem
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
Poczta Polska – Kurier
Koszt dostawy: 10,99 PLN, lub 13,99 PLN za pobraniem
Czas dostawy: 1-3 dni robocze od momentu nadania przesyłki.
Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Zamówienia”.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.
W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej InPost, DPD lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy który wybrałeś, informacje znajdziesz:
a) wpisując numer paczki, podany w wiadomości e-mail na stronie InPost inpost.pl/sledzenie-przesylek
b) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie DPD tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
c) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej sledzenie.poczta-polska.pl
Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego
Do przesyłki zawsze dołączamy podsumowanie zamówienia oraz “Dokument zwrotu” towaru.
4. FORMY PŁATNOŚCI
a. płatność przelewem on-line (Cashbill);
b. płatność przelewem tradycyjnym;
c. płatność przy odbiorze;
ad.a Płatności online wykonywane pośrednictwem Cashbill. Dzięki szybkim płatnościom Cashbill zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób, dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności dotrą zawsze do odbiorcy.
ad.b Płatność przelewem tradycyjnym umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Możesz to uczynić wpisując dane przelewu podane w e-mailu potwierdzającym zamówienie bezpośrednio na stronie internetowej swojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.
ad.c Za zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera lub listonosza.